Veermiku kontroll
Iga sõiduki sõidumugavus ja turvalisus sõltub väga olulisel määral veermiku seisukorrast. Veermiku kontroll on soovituslik teostada iga kord, kui sõidukil teostatakse mootoriõli vahetust, soovitavalt iga 15 000 km läbimise järel või vastavalt vajadusele, kui on tunda muutusi sõiduki juhitavuses või kostub häirivaid helisid sõiduki veermikust.
Sõltumata sõiduki vanusest ja läbisõidust tuleb pöörata erilist tähelepanu pidurisüsteemile, et piduriklotsid, pidurivoolikud, pidurikettad ja pidurisadulad oleksid heas seisukorras. Piduriklotside vahetus on vajalik ette võtta, kui piduriklotsid on liialt kulunud, kuid soovitavalt mitte hiljem kui 40 000 km läbimise järel. Piduriketaste vahetus on soovituslik teostada vastavalt kulumisele, kuid mitte hiljem kui 80 000 km läbimise järel. Piduriõli vahetus on soovitav teostada iga 2 aasta järel.
Väga oluline on tähelepanu pöörata vedrustusele. Detailid nagu amortisaatorid, vedrud ja erinevad sillaliigendid on otseses seoses sõiduohutuse ja sõidumugavusega. Silladetailidel ei ole küll ette nähtud konkreetset vahetamise aega, kuid nende seisukorda tuleb jooksvalt kontrollida ja vajadusel kulunud detailid uutega asendada. Üldjuhul kiirendab üks kulunud veermikudetail ka ülejäänud veermiku kiiremat kulumist, mistõttu on mõistlik iga kulunud detail õigeaegselt uuega asendada.
Kindlasti tuleb tähelepanu pöörata auto roolisüsteemile. Kõige kiiremini kuluvad rooliosad on enamasti rooliotsad, mis tuleb lõtkude tekkimise korral koheselt vahetada. Pea kõik tänapäevased autod on varustatud roolivõimendi süsteemiga, mille seisukorral tuleb jooksvalt silm peal hoida. Selleks, et pikendada roolisüsteemi kalleimate detailide nagu roolilati ja roolivõimendi pumba eluiga, on väga oluline vahetada roolivõimendi õli mitte hiljem kui iga 2 aasta järel ja inspekteerida roolilati tolmukaitse detailide seisukorda.
Veermiku kontrolli teostamiseks palume kontakteeruda meie spetsialistidega.
Tutvu ka sooduspakkumistega meie kampaania lehel.