Toode lisatud ostukorvi
Muuda sisu Edasi vormistama

Goodyear esitleb uue hooaja talverehve

Goodyear tutvustas uue hooaja naastrehve UltraGrip Ice Arctic ja UltraGrip Ice Arctic SUV ning lamellrehve UltraGrip Ice 2 ja UltraGrip Ice SUV, mis on loodud kasutamiseks eeskätt Põhjamaade karmides talveoludes.

Goodyear Ultra Grip Ice ArticRehvid on saanud sõltumatutes rehvikatsetes suurepäraseid tulemusi – Test World hindas UltraGrip Ice 2 parimaks pidavuses jääl ja lumel ning juhitavuses ja pidurdamises märjal teel1 ning Tekniikan Maailma UltraGrip Ice Arctic SUV parimaks pidurdamises jääl2.

Naastrehvi UltraGrip Ice Arctic naastudel on uuenduslik kuju, mis võimaldab naastul paremini säilitada suunatud asendit, parandades nii rehvi pidamist jäistel teedel. Parema veojõu saavutamiseks on naastul terav esiserv, mis tagab ka kiirendamisel parema pidamise jääl. Naastu laiem tagaserv suurendab rehvi pidurdamise tõhusust. Rehv on saadaval 43 suuruses vahemikus 13 kuni 19 tolli.

Naastrehvi UltraGrip Ice Arctic SUV turvisemuster püüab kinni lund, samaaegselt kui rehvi sooned juhivad lund, lörtsi ja vett rehvist eemale. Rehv on vastupidav vesiliule, sobib sõitmiseks nii madalate külmakraadidega kui soojematel talvepäevadel. Rehvid vastavad Rootsis, Soomes ja Norras kehtestatud nõuetele, mille eesmärk on vähendada teekatte lõhkumist3. Rehv on saadaval 34 suuruses vahemikus 15 kuni 20 tolli.

Goodyear Ultra Grip Ice 2Lamellrehv UltraGrip Ice 2 pakub head sooritusvõimet äärmuslikes talvistes ilmaoludes.  Rehvi valmistamisel on kasutatud Active Grip tehnoloogiat, mis optimeerib kontakti tee ja rehvi vahel ka väga libedatel teedel. Täiustatud rehvisegu ning rehvi sirge mustrielement tagavad hea haarduvuse pinnaga ning hea veojõu ja pidurdusomadused nii lumistel kui jäistel teedel. Sirge mustrielement koos aktiivplokkide lõigetega suurendavad stabiilsust ja veojõudu ka keerulistes sõiduoludes. Rehv on saadaval 35 suuruses vahemikus 13 kuni 19 tolli.

Lamellrehvi UltraGrip Ice SUV spetsiaalne rehvisegu pakub madalamat jäikust ja suuremat nakkuvust, mis tagab optimaalse sõidukogemuse ning vajaliku haarduvuse jäistel ja lumistel teedel. Haarduvust parandavad veelgi üksteise suhtes nurga all paiknevad rehviplokid. Rehvis kasutusel olev Active Grip tehnoloogia ja laiendatud rehvimuster suurendavad rehvi kontaktpinda ning tagavad parema püsimise teel. Rehvide loomisel on arvestatud linnamaasturite kaalust tingitud suurema koormusega rehvidele ning turvisemuster on kohandatud maasturitele sobivamaks. Rehv on saadaval 19 suuruses vahemikus 16 ja 20 tolli.

Esimesed UltraGrip tootesarja rehvid tõi Goodyear turule 1971. aastal ning sellest ajast alates on ostetud üle 60 miljoni UltraGrip rehvi4.

Tänu pidevale innovatsioonile ja tootearendusele viimase 45 aasta jooksul on Goodyear saanud üheks liidritest talverehvide turul.

Vali sobivad rehvid siit!

Goodyearist

Goodyear on maailma suurimaid rehvitootjaid. Goodyeari rehve toodetakse 47 üksuses 21 riigis üle maailma ning ettevõttes töötab ligikaudu 66 000 inimest. Toote- ja teenusearendusega tegeletakse kahes innovatsioonikeskuses, millest üks asub Akronis Ohios ja teine Colmar-Bergis Luksemburgis. 1898. aastal rajatud Goodyear on rohkem kui 100 aasta jooksul pannud autotööstuses paika kõrgeimad kvaliteedistandardid. Lähemalt: www.goodyear.ee; Twitter: @Goodyearpress; LinkedIn: ThinkGoodMobility.

Viited:
1 Võrreldes kolme konkurendiga. Test Worldi katsed detsembris 2013 Goodyear Dunlopi tellimusel. Rehvimõõt: 205/55R16; testauto: VW Golf 7; katsetuskohad: Colmar Berg (Luksemburg), Wittlich (Saksamaa), Ivalo (Soome); raporti nr: TW-TT13-TT550.
2  Tekniikan Maailma number 19/2016, rehvimõõt: 235/65-17
3 Norra on lisanud erandi, aktsepteerides Soome tüübikinnitusega rehve
Goodyeari andmete põhjal